2011. szeptember 18., vasárnap

Durucz kert - Kertépítés és kertfenntartás

2002-ben Iskola mellett kezdődött el a kertépítős pályafutásom, akkor még édesapám 20 éves szerszámaival, amit a metrón vagy egy kölcsön kért autóval szállítottam magammal. A munkák megkezdése előtt azért rendelkeztem egy minimális tapasztalattal, hiszen az előző években tematikusan kerestem azokat a cégeket, akik be tudtak vezetni a kőműves munkák, térkő burkolás és a kertépítés világába.  2002 ősszén Kőpataki Sebestyén tanár úrnak köszönhetően jött az első munka, ami a megrendelőm és tanár úr megelégedésére jól sikerült. Ez adott ahhoz erőt, hogy vállaljak máskor is munkát, és vállaltam. Öreg hölgyek kertjeit ástam fel, metszetem meg, kerteket raktam rendbe. Eltelt egy - két év és ......
TOVÁBB a cikk folytatására =>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése